Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-04-01T10:01:25Z-
dc.date.available2020-04-01T10:01:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГавриленко Т. Л. Внутрішньошкільна диференціація у початковій освіті: вітчизняний досвід (70-ті – 90-ті рр. ХХ ст.). Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 16 трав. 2018 р., м. Київ / Ін-т педагогіки НАПН України. Київ, 2018. С. 11–14.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1643-
dc.description.abstractДинамізм сучасних суспільних перетворень в Україні супроводжується реформуванням освітньої галузі, зокрема початкової ланки школи. Одним із пріоритетних векторів цього процесу є диференціація навчання, забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії розвитку молодших школярів з урахуванням їхніх особистісних потреб, інтересів і здібностей.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherІн-т педагогіки НАПН Україниen_US
dc.subjectдиференціаціяen_US
dc.subjectшкільна освітаen_US
dc.titleВнутрішньошкільна диференціація у початковій освіті: вітчизняний досвід (70-ті – 90-ті рр. ХХ ст.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.