Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1643
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гавриленко, Тетяна Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-01T10:01:25Z | - |
dc.date.available | 2020-04-01T10:01:25Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Гавриленко Т. Л. Внутрішньошкільна диференціація у початковій освіті: вітчизняний досвід (70-ті – 90-ті рр. ХХ ст.). Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 16 трав. 2018 р., м. Київ / Ін-т педагогіки НАПН України. Київ, 2018. С. 11–14. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1643 | - |
dc.description.abstract | Динамізм сучасних суспільних перетворень в Україні супроводжується реформуванням освітньої галузі, зокрема початкової ланки школи. Одним із пріоритетних векторів цього процесу є диференціація навчання, забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії розвитку молодших школярів з урахуванням їхніх особистісних потреб, інтересів і здібностей. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Ін-т педагогіки НАПН України | en_US |
dc.subject | диференціація | en_US |
dc.subject | шкільна освіта | en_US |
dc.title | Внутрішньошкільна диференціація у початковій освіті: вітчизняний досвід (70-ті – 90-ті рр. ХХ ст.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Внутрішньошкільна диференціація у початковій освіті: вітчизняний досвід (70-ті – 90-ті рр. ХХ ст.).pdf | 112.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.