Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1640
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДженджеро, Оксана Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-04-01T09:53:08Z-
dc.date.available2020-04-01T09:53:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДженджеро О. Л. Лінгвістичні передумови формування комунікативної компетенції в процесі вивчення української мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка : збірник. Чернігів: ЧНПУ, 2012. Вип. 96. С. 67–71en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1640-
dc.description.abstractУ статті розглянуто лінгвістичні передумови формування комунікативної компетенції учнів: проаналізовано погляди вчених на природу мовлення, розмежування понять «мова» і «мовлення»; представлено класифікації форми вербального спілкування за різними критеріями, з’ясовано причини комунікативних невдач.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectмоваen_US
dc.subjectмовленняen_US
dc.subjectмовленнєва діяльністьen_US
dc.subjectкомунікативний актen_US
dc.titleЛінгвістичні передумови формування комунікативної компетенції в процесі вивчення української мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.