Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДженджеро, Оксана Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-04-01T09:46:10Z-
dc.date.available2020-04-01T09:46:10Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationДженджеро О. Л. Дещо про переваги інтерактивного навчання в шкільній практиці. Наукові записки Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України; за ред. академіка С. Д. Максименка. Київ : Главник, 2005. Вип. 26, в 4 т., Т. 1. С. 480-484en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1636-
dc.description.abstractСоціальні перетворення в українському суспільстві докорінно змінили орієнтації в галузі освіти. Нова освітня філософія визначила головну стратегію педагогічної діяльності: спрямування навчально-виховного процесу на формування духовного світу особистості, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття й розвиток потенційних можливостей та здібностей учнів.en_US
dc.publisherНаукові записки Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН Україниen_US
dc.subjectнова освітня філософіяen_US
dc.subjectдуховний світen_US
dc.subjectінтерактивне навчанняen_US
dc.titleДещо про переваги інтерактивного навчання в шкільній практиціen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дещо про переваги інтерактивного навчання в шкільній практиці.pdf475.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.