Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1633
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПискун, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-01T09:41:38Z-
dc.date.available2020-04-01T09:41:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПискун О.М. Функції та елементи корпоративного стилю закладу вищої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Чернігів: НУЧК, 2019. Вип. 4 (160). С. 30-34.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1633-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовується значення корпоративного стилю для створення іміджу сучасного закладу вищої освіти. Доводиться, що вдало розроблений корпоративний стиль формує позитивний образ університету (або його підрозділу) в очах споживачів; вигідно виокремлює ЗВО з-поміж конкурентів; зміцнює корпоративний дух, що об’єднує студентів, викладачів, співробітників, випускників цього закладу; підвищує ефективність реклами, а отже стає важливим чинником у конкурентній боротьбі на ринку освітніх послуг. Метою статті є виявлення функцій та елементів корпоративного стилю закладу вищої освіти та його підрозділів, з’ясування його впливу на колективну свідомість і поведінку споживачів освітніх послуг, встановлення вимог щодо його розробки.en_US
dc.publisherВісник НУЧКen_US
dc.subjectкорпоративний стильen_US
dc.subjectлоготипen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.titleФункції та елементи корпоративного стилю закладу вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Функції та елементи корпоративного стилю закладу вищої освіти.pdf548.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.