Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1633
Назва: Функції та елементи корпоративного стилю закладу вищої освіти
Автори: Пискун, Оксана Миколаївна
Ключові слова: корпоративний стиль
логотип
бренд
заклад вищої освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник НУЧК
Бібліографічний опис: Пискун О.М. Функції та елементи корпоративного стилю закладу вищої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Чернігів: НУЧК, 2019. Вип. 4 (160). С. 30-34.
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовується значення корпоративного стилю для створення іміджу сучасного закладу вищої освіти. Доводиться, що вдало розроблений корпоративний стиль формує позитивний образ університету (або його підрозділу) в очах споживачів; вигідно виокремлює ЗВО з-поміж конкурентів; зміцнює корпоративний дух, що об’єднує студентів, викладачів, співробітників, випускників цього закладу; підвищує ефективність реклами, а отже стає важливим чинником у конкурентній боротьбі на ринку освітніх послуг. Метою статті є виявлення функцій та елементів корпоративного стилю закладу вищої освіти та його підрозділів, з’ясування його впливу на колективну свідомість і поведінку споживачів освітніх послуг, встановлення вимог щодо його розробки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1633
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Функції та елементи корпоративного стилю закладу вищої освіти.pdf548.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.