Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПискун, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorБлохина, А. В.-
dc.date.accessioned2020-04-01T09:35:30Z-
dc.date.available2020-04-01T09:35:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПискун О. М., Блохина А. В. Методи творчого і критичного мислення в проектній діяльності майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 149. С. 59-62.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1631-
dc.description.abstractУ статті наведено огляд методів, прийомів, стратегій критичного і творчого мислення, які рекомендується застосовувати у проектно-технологічній діяльності на підготовчо-організаційному та конструкторському етапах виконання навчального проекту. Коротко розкрито сутність і правила застосування кожного з них з деякими прикладами. Наголошується на якостях і аспектах мислення, які розвиваються у майбутніх вчителів під час застосування даних методів, таких як: аналітичні вміння, асоціативність, логічність, системність і самостійність мислення та комбінаторні здібності.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectпроектна технологія навчанняen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectтворче мисленняen_US
dc.subjectметоди і прийоми творчого і критичного мисленняen_US
dc.titleМетоди творчого і критичного мислення в проектній діяльності майбутніх учителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.