Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1630
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПискун, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-01T09:32:54Z-
dc.date.available2020-04-01T09:32:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПискун О. М. Структурні компоненти уроку трудового навчання. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 271-274.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1630-
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості проведення етапів комбінованого уроку трудового навчання, які традиційно входять до його стандартної структури. Цими структурними компонентами є організаційна частина, актуалізація опорних знань і мотивація навчально-трудової діяльності учнів, повідомлення учням мети і завдань уроку, засвоєння нового матеріалу, його первинне закріплення, виконання практичної роботи, підведення підсумків уроку та рефлексія. Описані різні методи і прийоми проведення цих етапів, наведено рекомендації щодо підвищення їх ефективності та результативності уроку в цілому.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectурок як основна форма навчанняen_US
dc.subjectструктура урокуen_US
dc.subjectкомпоненти комбінованого уроку трудового навчанняen_US
dc.subjectспособи організації навчальної діяльності учнів на уроціen_US
dc.titleСтруктурні компоненти уроку трудового навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Структурні компоненти уроку трудового навчання.pdf453.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.