Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1630
Назва: Структурні компоненти уроку трудового навчання
Автори: Пискун, Оксана Миколаївна
Ключові слова: урок як основна форма навчання
структура уроку
компоненти комбінованого уроку трудового навчання
способи організації навчальної діяльності учнів на уроці
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Пискун О. М. Структурні компоненти уроку трудового навчання. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 271-274.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості проведення етапів комбінованого уроку трудового навчання, які традиційно входять до його стандартної структури. Цими структурними компонентами є організаційна частина, актуалізація опорних знань і мотивація навчально-трудової діяльності учнів, повідомлення учням мети і завдань уроку, засвоєння нового матеріалу, його первинне закріплення, виконання практичної роботи, підведення підсумків уроку та рефлексія. Описані різні методи і прийоми проведення цих етапів, наведено рекомендації щодо підвищення їх ефективності та результативності уроку в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1630
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Структурні компоненти уроку трудового навчання.pdf453.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.