Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHavrylenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-04-01T09:18:33Z-
dc.date.available2020-04-01T09:18:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationHavrylenko T. L. Leveling classes as a form of individualization of studies of pupils at primary school in Ukraine (the second half of the seventies – the eighties of the 20th century). European science review. 2014. № 7/8. Р. 37–40.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1624-
dc.description.abstractThe article deals with the attempt to analyse the work of the leveling classes as a form of the individual studies of the slow pupils from the primary classes in Ukraine in the second half of the seventies — the eighties of the 20th century taking into consideration actual questions of modern primary education. The author pays attention to the results of the long-term experimental research; they showed the appropriateness of the functioning of this educational form.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjecteducational failureen_US
dc.subjectUkraineen_US
dc.subjectleveling classesen_US
dc.subjectdifferentiationen_US
dc.subjectindividualization of studiesen_US
dc.subjectprimary educationen_US
dc.subjectjunior pupilsen_US
dc.subjectexperimenten_US
dc.titleLeveling classes as a form of individualization of studies of pupils at primary school in Ukraine (the second half of the seventies — the eighties of the 20th century)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf447.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.