Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHavrylenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-04-01T09:08:24Z-
dc.date.available2020-04-01T09:08:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationHavrylenko T. L. The Development of the Content of Primary Education in Ukraine during the Period of Revival of the National School (1991–2001). Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2016. Vol. 4, Іss. 79. Р. 26–29.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1618-
dc.description.abstractIn the article tendencies of development of the content of primary education in Ukraine during the revival of national schools in 1991-2001 are revealed on the basis of analysis of legislative and normative documents. Unity of studies, education and development; national orientation; variability; differentiation; humanization; liberalization; integration are basic principles of selection and structuring in the content of primary education.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjecttextbooksen_US
dc.subjectUkraineen_US
dc.subjectcontent of primary educationen_US
dc.subjectprinciples of selection and structuring of educational contenten_US
dc.subjectState Standard of Primary Educationen_US
dc.subjectcurriculumen_US
dc.subjectprogramsen_US
dc.titleThe Development of the Content of Primary Education in Ukraine during the Period of Revival of the National School (1991-2001)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
290.pdf256.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.