Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПискун, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-01T08:58:57Z-
dc.date.available2020-04-01T08:58:57Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПискун О.М. Зміст художньо-конструкторської компетенції вчителя трудового навчання. Молодь і ринок. 2010. №7-8 [66-67]. С.98-102.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1613-
dc.description.abstractДля вчителя трудового навчання актуальною є художньо-конструкторська компетенція як необхідна складова його професійної компетентності. У статті конкретизовано її компоненти, зокрема спеціальні художньо-конструкторські знання, вміння та навички, а також здатність вчителя застосовувати їх у процесі навчання учнів художнього конструювання.en_US
dc.publisherМолодь і ринокen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectхудожньо-конструкторська компетенція вчителя трудового навчанняen_US
dc.subjectзнанняen_US
dc.subjectумінняen_US
dc.titleЗміст художньо-конструкторської компетенції вчителя трудового навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.