Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПискун, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-01T08:42:29Z-
dc.date.available2020-04-01T08:42:29Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПискун О.М. Художнє конструювання як вид навчально-творчої діяльності. Вісник Чернігівського державного педагогіч¬ного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. Чернігів: ЧДПУ, 2007. Вип 45. С. 169-173.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1610-
dc.description.abstractВизначено основні структурні компоненти художнього конструювання як творчої діяльності: предмет і об’єкт, мету, завдання, необхідні психічні утворення суб’єкта. Проаналізовано зміст спільної діяльності вчителя та учнів на основних етапах навчальної художньо-конструкторської діяльності.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.subjectхудожньо-конструкторська діяльністьen_US
dc.subjectпроектуванняen_US
dc.subjectдизайнen_US
dc.subjectхудожньо-конструкторські здібностіen_US
dc.titleХудожнє конструювання як вид навчально-творчої діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Художнє конструювання як вид навчально-творчої діяльності.pdf439.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.