Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1610
Назва: Художнє конструювання як вид навчально-творчої діяльності
Автори: Пискун, Оксана Миколаївна
Ключові слова: художньо-конструкторська діяльність
проектування
дизайн
художньо-конструкторські здібності
Дата публікації: 2007
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Пискун О.М. Художнє конструювання як вид навчально-творчої діяльності. Вісник Чернігівського державного педагогіч¬ного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. Чернігів: ЧДПУ, 2007. Вип 45. С. 169-173.
Короткий огляд (реферат): Визначено основні структурні компоненти художнього конструювання як творчої діяльності: предмет і об’єкт, мету, завдання, необхідні психічні утворення суб’єкта. Проаналізовано зміст спільної діяльності вчителя та учнів на основних етапах навчальної художньо-конструкторської діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1610
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Художнє конструювання як вид навчально-творчої діяльності.pdf439.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.