Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1608
Назва: | ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НАПРИКІНЦІ 80-х – НА ПОЧАТКУ 90-х рр. ХХ ст. |
Автори: | Гавриленко, Тетяна Леонідівна |
Ключові слова: | Україна зміст початкової освіти навчальні плани програми підручники |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Гавриленко Т. Л. Трансформація змісту початкової освіти в Україні наприкінці 80-х – на початку 90-х рр. ХХ ст. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2015. Вип. 130. С. 89–95. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено зміни, що відбувалися в змісті початкової освіти, у період загальної перебудови шкільної освіти в кінці 80-х – на початку 90-х рр. ХХ ст. в Україні. На основі аналізу навчальних планів, програм і підручників, виданих у цей час, показано, що розробка змісту початкової освіти ґрунтувалася на нових методологічних (деполітизація, деідеологізація, деуніфікація, гуманізація, національна спрямованість) та дидактичних (гуманітаризація, диференціація, інтеграція, варіативність) засадах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1608 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23.pdf | 434.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.