Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1597
Назва: | Оптимізація навчання на уроках англійської мови |
Автори: | Стечок, В. Городнича, Лариса Віталіївна Шкинь, Л. |
Ключові слова: | оптимізація навчання урок англійська мова |
Дата публікації: | 2004 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Стечок В., Городнича Л. В., Шкинь Л. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Вип. 24. Чернігів : ЧДПУ, 2004. № 24. С.44-47. |
Короткий огляд (реферат): | Навчання іноземних мов передбачає практичне опанування учнями мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування. Практичною метою нової програми для загально-освітніх навчальних закладів є комунікальний підхід до викладання і вивчення іноземної мови, англійської зокрема. Головна ідея цього підходу полягає в тому, що учні, щоб стати ефективними користувачами мови, мають не тільки здобувати знання, а й розвивати практичні навички та вміння. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1597 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Городнича_Оптимізація навчання.pdf | 3,37 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.