Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГороднича, Лариса Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-03-31T19:06:54Z-
dc.date.available2020-03-31T19:06:54Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГороднича Л. В. Диференційоване навчання молодших школярів іншомовного аудіювання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧДПУ, 2009. Вип. 63. С.70−73en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1591-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості організації диференційованого навчання аудіювання; пропонуються способи розробки різнорівневих вправ для диференційованого навчання аудіювання на уроках іноземної мови у початковій школі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectрізнорівневі вправи для навчання аудіюванняen_US
dc.subjectдиференціаціяen_US
dc.subjectнавчання аудіюванняen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleДиференційоване навчання молодших школярів іншомовного аудіюванняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.