Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1589
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолетай, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T19:03:58Z-
dc.date.available2020-03-31T19:03:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПолетай О.М. Експериментальна перевірка ефективності впливу педагогічних умов та навчально-методичного комплексу на підготовку майбутніх учителів трудового навчання до роботи з технічно обдарованими дітьми. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка.Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 108. Т. 2.С. 192 – 195.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1589-
dc.description.abstractВ статті розглянуті деякі аспекти експериментальної перевірки впливу визначених педагогічних умов та впровадженого навчально-методичного комплексу на підготовку майбутніх вчителів трудового навчання до роботи з технічно обдарованими дітьми, які застосовувалися під час підготовки студентів напряму "Технологія" за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр".en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectтехнічно обдарованіen_US
dc.subjectрефлексивно-оцінний та діяльнісно-практичний компонентиen_US
dc.subjectкритерії та рівні готовності майбутніх вчителів трудового навчання до роботи з технічно обдарованими дітьмиen_US
dc.titleЕкспериментальна перевірка ефективності впливу педагогічних умов та навчально-методичного комплексу на підготовку майбутніх учителів трудового навчання до роботи з технічно обдарованими дітьмиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.