Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГороднича, Лариса Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-03-31T19:01:50Z-
dc.date.available2020-03-31T19:01:50Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГороднича Л. В. Ефективність методики диференційованого навчання молодших школярів англомовного аудіювання з використанням комп’ютера. Вісник КНЛУ. Серія "Педагогіка та психологія". Київ : КНЛУ, 2007. Вип. 13. С. 137−142.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1588-
dc.description.abstractОтже метою статті є висвітлення результатів експериментальної перевірки ефективності методики диференційованого навчання учнів четвертих класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови аудіювання англійського мовлення з використанням комп’ютераen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник КНЛУen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.titleЕфективність методики диференційованого навчання молодших школярів англомовного аудіювання з використанням комп’ютераen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.