Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1588
Назва: Ефективність методики диференційованого навчання молодших школярів англомовного аудіювання з використанням комп’ютера
Автори: Городнича, Лариса Віталіївна
Ключові слова: молодші школярі
аудіювання
Дата публікації: 2007
Видавництво: Вісник КНЛУ
Бібліографічний опис: Городнича Л. В. Ефективність методики диференційованого навчання молодших школярів англомовного аудіювання з використанням комп’ютера. Вісник КНЛУ. Серія "Педагогіка та психологія". Київ : КНЛУ, 2007. Вип. 13. С. 137−142.
Короткий огляд (реферат): Отже метою статті є висвітлення результатів експериментальної перевірки ефективності методики диференційованого навчання учнів четвертих класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови аудіювання англійського мовлення з використанням комп’ютера
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1588
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.