Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1588| Назва: | Ефективність методики диференційованого навчання молодших школярів англомовного аудіювання з використанням комп’ютера |
| Автори: | Городнича, Лариса Віталіївна |
| Ключові слова: | молодші школярі аудіювання |
| Дата публікації: | 2007 |
| Видавництво: | Вісник КНЛУ |
| Бібліографічний опис: | Городнича Л. В. Ефективність методики диференційованого навчання молодших школярів англомовного аудіювання з використанням комп’ютера. Вісник КНЛУ. Серія "Педагогіка та психологія". Київ : КНЛУ, 2007. Вип. 13. С. 137−142. |
| Короткий огляд (реферат): | Отже метою статті є висвітлення результатів експериментальної перевірки ефективності методики диференційованого навчання учнів четвертих класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови аудіювання англійського мовлення з використанням комп’ютера |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1588 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ефективність методики диференційованого навчання молодших школярів англомовного аудіювання з використанням комп’ютера.pdf | 330,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.