Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1586
Назва: | Роль педагогічної практики у формуванні професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологій |
Автори: | Белан, Тетяна Григорівна Бобильова, М. В. |
Ключові слова: | педагогічна практика цінність ціннісні орієнтації професійно-ціннісні орієнтації |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Белан Т. Г., Бобильова М. В. Роль педагогічної практики у формуванні професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Вип. 149. Чернігів, 2017. С. 3-6. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито суть понять «ціннісні орієнтації» та «професійноціннісні орієнтації». Визначено професійно-ціннісні орієнтації майбутнього вчителя технологій як систему особистісно-педагогічних цінностей, які характеризують його ставлення до педагогічної діяльності. Виокремлено професійно-ціннісні орієнтації майбутніх учителів технологій. Доведено, що педагогічна практика відіграє важливу роль у формуванні професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологій. Детально описані основні завдання, які ставляться перед студентами на період проходження педагогічної практики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1586 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль педагогічної практики у формуванні професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологій.pdf | 347,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.