Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелан, Тетяна Григорівна-
dc.contributor.authorБобильова, М. В.-
dc.date.accessioned2020-03-31T18:56:50Z-
dc.date.available2020-03-31T18:56:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБелан Т. Г., Бобильова М. В. Роль педагогічної практики у формуванні професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Вип. 149. Чернігів, 2017. С. 3-6.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1586-
dc.description.abstractУ статті розкрито суть понять «ціннісні орієнтації» та «професійноціннісні орієнтації». Визначено професійно-ціннісні орієнтації майбутнього вчителя технологій як систему особистісно-педагогічних цінностей, які характеризують його ставлення до педагогічної діяльності. Виокремлено професійно-ціннісні орієнтації майбутніх учителів технологій. Доведено, що педагогічна практика відіграє важливу роль у формуванні професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологій. Детально описані основні завдання, які ставляться перед студентами на період проходження педагогічної практики.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectцінністьen_US
dc.subjectціннісні орієнтаціїen_US
dc.subjectпрофесійно-ціннісні орієнтаціїen_US
dc.titleРоль педагогічної практики у формуванні професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.