Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1586
Назва: Роль педагогічної практики у формуванні професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологій
Автори: Белан, Тетяна Григорівна
Бобильова, М. В.
Ключові слова: педагогічна практика
цінність
ціннісні орієнтації
професійно-ціннісні орієнтації
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Белан Т. Г., Бобильова М. В. Роль педагогічної практики у формуванні професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Вип. 149. Чернігів, 2017. С. 3-6.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито суть понять «ціннісні орієнтації» та «професійноціннісні орієнтації». Визначено професійно-ціннісні орієнтації майбутнього вчителя технологій як систему особистісно-педагогічних цінностей, які характеризують його ставлення до педагогічної діяльності. Виокремлено професійно-ціннісні орієнтації майбутніх учителів технологій. Доведено, що педагогічна практика відіграє важливу роль у формуванні професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологій. Детально описані основні завдання, які ставляться перед студентами на період проходження педагогічної практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1586
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.