Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1585
Назва: | Роль навчального курсу «Психологія» у підготовці майбутніх учителів технологій до проходження пропедевтичної практики |
Автори: | Белан, Тетяна Григорівна |
Ключові слова: | навчальний курс психологія пропедевтична практика майбутній учитель трудового навчання та технологій |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Белан Т.Г. Роль навчального курсу «Психологія» у підготовці майбутніх учителів технологій до проходження пропедевтичної практики. Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій середньої школи : теорія, досвід, проблеми. Електронне мережне наукове видання: збірник наукових праць. Вінниця. ВДПУ, 2018. С. 3-6 |
Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано пропедевтичну практику як невід’ємну частину навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі та висвітлено основні завдання практики. Досліджено взаємозв’язок пропедевтичної практики з навчальним курсом «Психологія». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1585 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль навчального курсу «Психологія» у підготовці майбутніх учителів технологій до проходження пропедевтичної практики.pdf | 327.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.