Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1585
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелан, Тетяна Григорівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T18:53:35Z-
dc.date.available2020-03-31T18:53:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБелан Т.Г. Роль навчального курсу «Психологія» у підготовці майбутніх учителів технологій до проходження пропедевтичної практики. Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій середньої школи : теорія, досвід, проблеми. Електронне мережне наукове видання: збірник наукових праць. Вінниця. ВДПУ, 2018. С. 3-6en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1585-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано пропедевтичну практику як невід’ємну частину навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі та висвітлено основні завдання практики. Досліджено взаємозв’язок пропедевтичної практики з навчальним курсом «Психологія».en_US
dc.subjectнавчальний курсen_US
dc.subjectпсихологіяen_US
dc.subjectпропедевтична практикаen_US
dc.subjectмайбутній учитель трудового навчання та технологійen_US
dc.titleРоль навчального курсу «Психологія» у підготовці майбутніх учителів технологій до проходження пропедевтичної практикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.