Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелан, Тетяна Григорівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T18:40:07Z-
dc.date.available2020-03-31T18:40:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБелан Т.Г. Роль педагогічної практики в професійній підготовці магістрантів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Випуск 125. Чернігів, 2015. С. 128-131.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1584-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано асистентську педагогічну практику як форму навчально-виховного процесу магістрантів спеціальності «Технологічна освіта». Детально описані основні завдання, які ставляться перед студентами-магістрантами на період проходження педагогічної практики. Виділено чотири змістовні модулі асистентської педагогічної практики: навчальна діяльність, методична діяльність, виховна діяльність та науково-дослідна діяльність. У кожному змістовному модулі виокремлено низку завдань, які повинні виконати магістранти під час проходження педагогічної практики.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectмагістрантen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.titleРоль педагогічної практики в професійній підготовці магістрантівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.