Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1584
Назва: Роль педагогічної практики в професійній підготовці магістрантів
Автори: Белан, Тетяна Григорівна
Ключові слова: педагогічна практика
магістрант
професійна підготовка
навчально-виховний процес
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Белан Т.Г. Роль педагогічної практики в професійній підготовці магістрантів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Випуск 125. Чернігів, 2015. С. 128-131.
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано асистентську педагогічну практику як форму навчально-виховного процесу магістрантів спеціальності «Технологічна освіта». Детально описані основні завдання, які ставляться перед студентами-магістрантами на період проходження педагогічної практики. Виділено чотири змістовні модулі асистентської педагогічної практики: навчальна діяльність, методична діяльність, виховна діяльність та науково-дослідна діяльність. У кожному змістовному модулі виокремлено низку завдань, які повинні виконати магістранти під час проходження педагогічної практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1584
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.