Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелан, Тетяна Григорівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T17:07:23Z-
dc.date.available2020-03-31T17:07:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБелан Т.Г. Профорієнтаційна робота з учнями старших класів на уроках технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. 2018. № 151/1. С. 236-239.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1583-
dc.description.abstractУ статті описано профорієнтаційну роботу як складову частину навчально-виховного процесу школи; виділені основні завдання профорієнтації та основні етапи проведення профорієнтаційної роботи вчителя технологій на уроках у старших класах. Наголошено на тому, що саме вчитель технологій може виявити здібності до майбутньої професії, спостерігаючи за працею учнів у майстерні. Найефективнішими методами профорієнтаційної роботи на уроках технологій для учнів старших класів є розповідь,бесіда, пояснення, а форми роботи – робота з класом чи групою учнів, організація екскурсій у професійні заклади та підприємства, робота в гуртках.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectпрофесійна орієнтаціяen_US
dc.subjectпрофорієнтаційна роботаen_US
dc.subjectвибір професіїen_US
dc.subjectформи і методи професійної орієнтаціїen_US
dc.titleПрофорієнтаційна робота з учнями старших класів на уроках технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.