Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦибко, Ганна Юхимівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T15:35:20Z-
dc.date.available2020-03-31T15:35:20Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationЦибко Г. Ю. Про різні підходи до навчання основ інформатики. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць / Редкол. Київ : Комп’ютер у школі та сім’ї. 1998. С. 110-119.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1571-
dc.description.abstractВ умовах повсюдної механізації, автоматизації, інформатизації виробничих процесів відбувається наповнення навчальних предметів як фундаментальними базисними матеріалами, так і загальнонауковими уявленнями. Це дозволяє людині краще розуміти теоретичні основи обраної професії, а при необхідності – відносно швидко освоювати нову спеціальність. Перед спеціалістом з вищою освітою постає вимога не тільки ефективно виконувати свої фахові функції, але й вміти ставити і розв’язувати нетрадиційні задачі, швидко переорієнтовуватись на нові способи і області діяльності, постійно вдосконалювати професійну майстерність, займатися самоосвітою.en_US
dc.publisherКомп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць УДПУ імені М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectнавчання основ інформатикиen_US
dc.subjectінформатикаen_US
dc.subjectінформатизаціяen_US
dc.titleПро різні підходи до навчання основ інформатикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Pro_rizni_pidhody_do_navchannya_osnov_informatyky_Kyiv_1998.pdf109.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.