Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелан, Тетяна Григорівна-
dc.contributor.authorНосовець, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T14:52:23Z-
dc.date.available2020-03-31T14:52:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБелан Т.Г. Носовець Н.М. Педагогічна практика як засіб професійної підготовки студентів-магістрантів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Випуск 52. Київ, 2015. С. 8-14.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1565-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано асистентську педагогічну практику як форму навчально-виховного процесу магістрантів спеціальності “Технологічна освіта”. Детально описані основні завдання, які ставляться перед студентами-магістрантами на період проходження педагогічної практики. Виділено чотири змістові модулі асистентської педагогічної практики: навчальна діяльність, методична діяльність, виховна діяльність та науково-дослідна діяльність. У кожному змістовому модулі виокремлено низку завдань, які повинні виконати магістранти під час проходження педагогічної практики.en_US
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгомановаen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectмагістрантen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.titleПедагогічна практика як засіб професійної підготовки студентів-магістрантівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.