Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелан, Тетяна Григорівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T14:15:07Z-
dc.date.available2020-03-31T14:15:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБелан Т.Г. Особливості професійної адаптації молодого вчителя технологій до умов педагогічної діяльності. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Випуск 120. Чернігів, 2014. С. 81-84.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1557-
dc.description.abstractВ статті розкрито психолого-педагогічну сутність понять "професійна адаптація", "дезадаптація", "адаптованість". Виділено етапи процесу професійної адаптації молодого вчителя технологій та охарактеризовано їх.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectпрофесійна адаптаціяen_US
dc.subjectдезадаптаціяen_US
dc.subjectвчитель технологійen_US
dc.titleОсобливості професійної адаптації молодого вчителя технологій до умов педагогічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.