Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Олена Петрівна-
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.contributor.authorТурчина, Ірина Станіславівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T08:36:02Z-
dc.date.available2020-03-31T08:36:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДемченко О., Лимар Ю., Турчина І. Використання філософських вправ у контексті підготовки творчих педагогів обдарованих дітей / О.Демченко, Ю.Лимар, І.Турчина // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Кам’янець-Подільський, 2019. – Вип. 27 (2-2019). – С. 310-317.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1543-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі підготовки майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми. Увагу акцентовано на особливостях використання філософсько-діалогічних вправ у процесі набуття студентами відповідних якостей. Зазначено, що ці вправи сприяють формуванню професійних умінь, необхідних для роботи з обдарованими дітьми, і розвитку навичок демократичного спілкування. Наведено алгоритм виконання вправ, який передбачає вирішення педагогічних ситуацій, аналіз дискусійних думок та уведення інновацій в освіту.en_US
dc.publisherКам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнкаen_US
dc.subjectобдаровані дітиen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьмиen_US
dc.subjectфілософський діалогen_US
dc.subjectфілософські вправиen_US
dc.titleВикористання філософських вправ у контексті підготовки творчих педагогів обдарованих дітейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.