Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1543
Назва: | Використання філософських вправ у контексті підготовки творчих педагогів обдарованих дітей |
Автори: | Демченко, Олена Петрівна Лимар, Юлія Михайлівна Турчина, Ірина Станіславівна |
Ключові слова: | обдаровані діти підготовка майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми філософський діалог філософські вправи |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
Бібліографічний опис: | Демченко О., Лимар Ю., Турчина І. Використання філософських вправ у контексті підготовки творчих педагогів обдарованих дітей / О.Демченко, Ю.Лимар, І.Турчина // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Кам’янець-Подільський, 2019. – Вип. 27 (2-2019). – С. 310-317. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено актуальній проблемі підготовки майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми. Увагу акцентовано на особливостях використання філософсько-діалогічних вправ у процесі набуття студентами відповідних якостей. Зазначено, що ці вправи сприяють формуванню професійних умінь, необхідних для роботи з обдарованими дітьми, і розвитку навичок демократичного спілкування. Наведено алгоритм виконання вправ, який передбачає вирішення педагогічних ситуацій, аналіз дискусійних думок та уведення інновацій в освіту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1543 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання філософських вправ у контексті підготовки творчих педагогів обдарованих дітей.pdf | 630.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.