Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1542
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Геращенко, Євгенія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Лимар, Юлія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-31T08:31:22Z | - |
dc.date.available | 2020-03-31T08:31:22Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Геращенко Є.М., Лимар Ю.М. Фенологічні спостереження як засіб формування природознавчої компетентності молодших школярів / Є.М.Геращенко, Ю.М.Лимар // Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць. Одеса, 2019. Вип. 13. С. 82-85. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1542 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається процес формування природознавчої компетентності молодших школярів засобам фенологічного спостереження. Обґрунтовано значні можливості використання фенологічних спостережень в освітньому процесі для формування предметної природознавчої компетентності молодших школярів. Описано основні напрями організації фенологічних спостережень у процесі ознайомлення дітей з природним довкіллям. | en_US |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | en_US |
dc.subject | природознавча компетентність | en_US |
dc.subject | предметна природознавча компетентність | en_US |
dc.subject | фенологічні спостереження | en_US |
dc.title | Фенологічні спостереження як засіб формування природознавчої компетентності молодших школярів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фенологічні спостереження як засіб формування природознавчої компетентності молодших школярів.pdf | 152.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.