Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1535
Назва: Вивчення впливу методики музично-фізичного тренінгу на покращення адаптації студентів-першокурсників
Автори: Кудін, Сергій Федорович
Бівалькевич, Леонід Мстиславович
Юцевич, Ірина Сергіївна
Ключові слова: здоров’я
студенти-першокурсники
адаптація
музично-фізичний тренінг
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Кудін С.Ф. Вивчення впливу методики музично-фізичного тренінгу на покрашення адаптації студентів першокурсників / С. Ф. Кудін, Л.М. Бивалькевич, І. С. Юцевич // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка [Текст]. Вип. 151. В 2-х томах. Том 1 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. – Чернігів : ЧНПУ, 2018. – С. 22-24. . (Серія: педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена вивченню впливу методики музично-фізичного тренінгу на покращення адаптації студентів-першокурсників. Психоемоційний стан у значної частини студентів, особливо студентів-першокурсників, характеризується надмірним функціональним напруженням. Наукові дослідження останніх років доводять, що одним з ефективних немедикаментозних методів корекції психоемоційних станів студентів може вважатися музична гармонізація психіки у поєднанні з фізичними вправами на релаксацію. Застосована нами методика музично-фізичного тренінгу підтвердила свою ефективність і показала, що вона є вагомим чинником посилення адаптаційного потенціалу і збереження здоров’я студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1535
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.