Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудін, Сергій Федорович-
dc.date.accessioned2020-03-31T07:56:04Z-
dc.date.available2020-03-31T07:56:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКудін С. Ф. Перевірка ефективності моделі формування культури саморегуляції майбутніх учителів фізичного виховання у процесі вивчення валеологічних дисциплін. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 132. С. 84-87.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1533-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування культури саморегуляції майбутніх учителів фізичного виховання. Науково обґрунтовано модель формування культури саморегуляції. Здійснено аналіз рівня культури саморегуляції після опанування авторського курсу "Психовалеологія". Окреслено підходи вдосконалення системи валеологічної освіти студентів. Доведена необхідність упровадження курсу психовалеології в практику психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів із метою розвитку професійно важливих якостей педагога.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectвчитель фізичного вихованняen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмодель формування культури саморегуляціїen_US
dc.subjectсаморегуляціяen_US
dc.titleПеревірка ефективності моделі формування культури саморегуляції майбутніх учителів фізичного виховання у процесі вивчення валеологічних дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.