Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1531
Назва: | Перевірка ефективності диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення з використанням комп’ютера |
Автори: | Городнича, Лариса Віталіївна |
Ключові слова: | диференційоване навчання молодші школярі аудіювання |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. пр. |
Бібліографічний опис: | Городнича Л. В. Перевірка ефективності диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення з використанням комп’ютера. Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. пр. / Київський національний лінгвістичний університет. Київ : Вид. центр КНЛУ, 2007. Вип. 33. С. 92−95. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається питання перевірки ефективності розробленої автором методики диференційованого навчання молодших школярів англомовного аудіювання з використанням комп’ютера, доцільність її впровадження у навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів України. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1531 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Перевірка ефективності диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення з використанням комп’ютера.pdf | 281.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.