Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГороднича, Лариса Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-03-30T19:36:08Z-
dc.date.available2020-03-30T19:36:08Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГороднича Л. В. Перевірка ефективності диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення з використанням комп’ютера. Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. пр. / Київський національний лінгвістичний університет. Київ : Вид. центр КНЛУ, 2007. Вип. 33. С. 92−95.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1531-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання перевірки ефективності розробленої автором методики диференційованого навчання молодших школярів англомовного аудіювання з використанням комп’ютера, доцільність її впровадження у навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів України.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherТеоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. пр.en_US
dc.subjectдиференційоване навчанняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.titleПеревірка ефективності диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення з використанням комп’ютераen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.