Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1531
Назва: Перевірка ефективності диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення з використанням комп’ютера
Автори: Городнича, Лариса Віталіївна
Ключові слова: диференційоване навчання
молодші школярі
аудіювання
Дата публікації: 2007
Видавництво: Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. пр.
Бібліографічний опис: Городнича Л. В. Перевірка ефективності диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення з використанням комп’ютера. Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. пр. / Київський національний лінгвістичний університет. Київ : Вид. центр КНЛУ, 2007. Вип. 33. С. 92−95.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання перевірки ефективності розробленої автором методики диференційованого навчання молодших школярів англомовного аудіювання з використанням комп’ютера, доцільність її впровадження у навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1531
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.