Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГороднича, Лариса Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-03-30T19:20:45Z-
dc.date.available2020-03-30T19:20:45Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГороднича Л. В. Вимоги до текстів для диференційованого навчання молодших школярів аудіювання з використанням комп’ютера. Вісник КНЛУ. Серія "Педагогіка та психологія". Київ : КНЛУ, 2006. Вип. 11. С. 113−118.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1529-
dc.description.abstractТому метою статті є систематизація вимог до відбору текстів для диференційованого навчання аудіювання учнів четвертих класів шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Для реалізації мети ми ставимо такі завдання: проаналізувати сучасні дослідження з проблеми та класифікувати вимоги до відбору текстового матеріалу з метою створення бази аудіотекстів комп’ютерної програми для диференційованого навчання аудіювання.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКиївський національний лінгвістичний університетen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleВимоги до текстів для диференційованого навчання молодших школярів аудіювання з використанням комп’ютераen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.