Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1528
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГороднича, Лариса Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-03-30T19:14:47Z-
dc.date.available2020-03-30T19:14:47Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГороднича Л. В. Методичні вимоги до комп’ютерної програми для диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія "Психолого-педагогічні науки". – Ніжин: Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя, 2006. – Вип. 1. – С. 44−47.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1528-
dc.description.abstractСьогодні кожний урок у школі, на якому використовується комп’ютерний засіб навчання (КЗН), оцінюється позитивно вже у силу факту його наявності, незалежно від реальних результатів навчання учнів. Тому ми вважаємо за необхідне уточнити можливості покращення диференційованого навчання учнів початкової школи аудіювання англійського мовлення з використанням комп’ютера, забезпечивши вибір адекватної методики використання КЗН для досягнення позитивного результату. Для створення методики диференційованого навчання аудіювання важливо визначити ті психологічні та дидактичні аспекти, які в найбільшій мірі можуть виявити оптимальне місце персонального комп’ютера як ефективного засобу у навчально-виховному процесі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНаукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголяen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectкомп'ютерна програмаen_US
dc.subjectанглійське мовленняen_US
dc.titleМетодичні вимоги до комп’ютерної програми для диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовленняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.