Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1528
Назва: Методичні вимоги до комп’ютерної програми для диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення
Автори: Городнича, Лариса Віталіївна
Ключові слова: аудіювання
молодші школярі
комп'ютерна програма
англійське мовлення
Дата публікації: 2006
Видавництво: Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Бібліографічний опис: Городнича Л. В. Методичні вимоги до комп’ютерної програми для диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія "Психолого-педагогічні науки". – Ніжин: Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя, 2006. – Вип. 1. – С. 44−47.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні кожний урок у школі, на якому використовується комп’ютерний засіб навчання (КЗН), оцінюється позитивно вже у силу факту його наявності, незалежно від реальних результатів навчання учнів. Тому ми вважаємо за необхідне уточнити можливості покращення диференційованого навчання учнів початкової школи аудіювання англійського мовлення з використанням комп’ютера, забезпечивши вибір адекватної методики використання КЗН для досягнення позитивного результату. Для створення методики диференційованого навчання аудіювання важливо визначити ті психологічні та дидактичні аспекти, які в найбільшій мірі можуть виявити оптимальне місце персонального комп’ютера як ефективного засобу у навчально-виховному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1528
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.