Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1527
Назва: Диференційоване навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи з використанням комп’ютера: переваги та недоліки
Автори: Городнича, Лариса Віталіївна
Ключові слова: аудіювання
учні початкової школи
Дата публікації: 2006
Видавництво: Київський національний лінгвістичний університет
Бібліографічний опис: Городнича Л. В. Диференційоване навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи з використанням комп’ютера: переваги та недоліки. Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. праць. Київ : Вид. центр КНЛУ, 2006. Вип. 30. С. 87−91.
Короткий огляд (реферат): Аудіювання – складний вид мовленнєвої діяльності, оскільки його процеси у реальному спілкуванні незворотні і практично не піддаються аналізу й фіксації. Те, що сказали, безповоротно зникає, нова інформація замінює стару. За таких умов не вистачає часу на її осмислення, і врешті розуміння не досягається та процес спілкування може бути зведений на нуль. Практика роботи у школі свідчить, що саме з цим видом мовленнєвої діяльності пов’язана більша кількість проблем тому, що багато учнів не розуміють мовлення через високий темп або наявність незнайомих слів і граматичних структур, незвичну вимову. Отже, не викликає сумніву, що під час зміни парадигми навчання та інформатизації суспільства проблема навчання аудіювання є однією з найактуальніших.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1527
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.