Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГороднича, Лариса Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-03-30T19:09:01Z-
dc.date.available2020-03-30T19:09:01Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГороднича Л. В. Диференційоване навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи з використанням комп’ютера: переваги та недоліки. Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. праць. Київ : Вид. центр КНЛУ, 2006. Вип. 30. С. 87−91.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1527-
dc.description.abstractАудіювання – складний вид мовленнєвої діяльності, оскільки його процеси у реальному спілкуванні незворотні і практично не піддаються аналізу й фіксації. Те, що сказали, безповоротно зникає, нова інформація замінює стару. За таких умов не вистачає часу на її осмислення, і врешті розуміння не досягається та процес спілкування може бути зведений на нуль. Практика роботи у школі свідчить, що саме з цим видом мовленнєвої діяльності пов’язана більша кількість проблем тому, що багато учнів не розуміють мовлення через високий темп або наявність незнайомих слів і граматичних структур, незвичну вимову. Отже, не викликає сумніву, що під час зміни парадигми навчання та інформатизації суспільства проблема навчання аудіювання є однією з найактуальніших.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКиївський національний лінгвістичний університетen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectучні початкової школиen_US
dc.titleДиференційоване навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи з використанням комп’ютера: переваги та недолікиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.