Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1527
Назва: | Диференційоване навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи з використанням комп’ютера: переваги та недоліки |
Автори: | Городнича, Лариса Віталіївна |
Ключові слова: | аудіювання учні початкової школи |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Київський національний лінгвістичний університет |
Бібліографічний опис: | Городнича Л. В. Диференційоване навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи з використанням комп’ютера: переваги та недоліки. Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. праць. Київ : Вид. центр КНЛУ, 2006. Вип. 30. С. 87−91. |
Короткий огляд (реферат): | Аудіювання – складний вид мовленнєвої діяльності, оскільки його процеси у реальному спілкуванні незворотні і практично не піддаються аналізу й фіксації. Те, що сказали, безповоротно зникає, нова інформація замінює стару. За таких умов не вистачає часу на її осмислення, і врешті розуміння не досягається та процес спілкування може бути зведений на нуль. Практика роботи у школі свідчить, що саме з цим видом мовленнєвої діяльності пов’язана більша кількість проблем тому, що багато учнів не розуміють мовлення через високий темп або наявність незнайомих слів і граматичних структур, незвичну вимову. Отже, не викликає сумніву, що під час зміни парадигми навчання та інформатизації суспільства проблема навчання аудіювання є однією з найактуальніших. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1527 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Диференційоване навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи з використанням комп’ютера.pdf | 212.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.