Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1526
Назва: | Психолого-педагогічні передумови диференційованого навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи |
Автори: | Городнича, Лариса Віталіївна |
Ключові слова: | англомовне аудіювання учні початкової школи |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Київський національний лінгвістичний університет |
Бібліографічний опис: | Городнича Л. В. Психолого-педагогічні передумови диференційованого навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи. Вісник КНЛУ. Серія "Педагогіка та психологія". Київ : Видавництво КНЛУ, 2006. Вип. 10. С. 15−21. |
Короткий огляд (реферат): | Найважливішими для успішної організації навчально-пізнавальної діяльності на уроці англійської мови в початковій школі, на наш погляд, є такі чинники: вікові психофізіологічні й психічні характеристики учнів; досвід дітей у рідній мові; відчуття ними новизни предмета; наявність в учнів позитивної мотивації; потенційні можливості предмета для успішного розв'язання головних завдань початкової школи – стимуляції пізнавальної мотивації молодших школярів, максимальної соціалізації кожної дитини, розвитку її особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1526 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 299.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.