Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1526
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Городнича, Лариса Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T18:58:18Z | - |
dc.date.available | 2020-03-30T18:58:18Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Городнича Л. В. Психолого-педагогічні передумови диференційованого навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи. Вісник КНЛУ. Серія "Педагогіка та психологія". Київ : Видавництво КНЛУ, 2006. Вип. 10. С. 15−21. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1526 | - |
dc.description.abstract | Найважливішими для успішної організації навчально-пізнавальної діяльності на уроці англійської мови в початковій школі, на наш погляд, є такі чинники: вікові психофізіологічні й психічні характеристики учнів; досвід дітей у рідній мові; відчуття ними новизни предмета; наявність в учнів позитивної мотивації; потенційні можливості предмета для успішного розв'язання головних завдань початкової школи – стимуляції пізнавальної мотивації молодших школярів, максимальної соціалізації кожної дитини, розвитку її особистості. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київський національний лінгвістичний університет | en_US |
dc.subject | англомовне аудіювання | en_US |
dc.subject | учні початкової школи | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічні передумови диференційованого навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 299.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.