Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГороднича, Лариса Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-03-30T18:58:18Z-
dc.date.available2020-03-30T18:58:18Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГороднича Л. В. Психолого-педагогічні передумови диференційованого навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи. Вісник КНЛУ. Серія "Педагогіка та психологія". Київ : Видавництво КНЛУ, 2006. Вип. 10. С. 15−21.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1526-
dc.description.abstractНайважливішими для успішної організації навчально-пізнавальної діяльності на уроці англійської мови в початковій школі, на наш погляд, є такі чинники: вікові психофізіологічні й психічні характеристики учнів; досвід дітей у рідній мові; відчуття ними новизни предмета; наявність в учнів позитивної мотивації; потенційні можливості предмета для успішного розв'язання головних завдань початкової школи – стимуляції пізнавальної мотивації молодших школярів, максимальної соціалізації кожної дитини, розвитку її особистості.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКиївський національний лінгвістичний університетen_US
dc.subjectангломовне аудіюванняen_US
dc.subjectучні початкової школиen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні передумови диференційованого навчання англомовного аудіювання учнів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf299.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.