Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1526
Назва: Психолого-педагогічні передумови диференційованого навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи
Автори: Городнича, Лариса Віталіївна
Ключові слова: англомовне аудіювання
учні початкової школи
Дата публікації: 2006
Видавництво: Київський національний лінгвістичний університет
Бібліографічний опис: Городнича Л. В. Психолого-педагогічні передумови диференційованого навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи. Вісник КНЛУ. Серія "Педагогіка та психологія". Київ : Видавництво КНЛУ, 2006. Вип. 10. С. 15−21.
Короткий огляд (реферат): Найважливішими для успішної організації навчально-пізнавальної діяльності на уроці англійської мови в початковій школі, на наш погляд, є такі чинники: вікові психофізіологічні й психічні характеристики учнів; досвід дітей у рідній мові; відчуття ними новизни предмета; наявність в учнів позитивної мотивації; потенційні можливості предмета для успішного розв'язання головних завдань початкової школи – стимуляції пізнавальної мотивації молодших школярів, максимальної соціалізації кожної дитини, розвитку її особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1526
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf299.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.