Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1513
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, В. І.-
dc.contributor.authorГорошко, Юрій Васильович-
dc.contributor.authorМіца, О. В.-
dc.date.accessioned2020-03-30T17:42:03Z-
dc.date.available2020-03-30T17:42:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМельник В. І., Горошко Ю. В., Міца О. В. Огляд систем підготовки до олімпіад з інформатики в деяких країнах. Актуальні питання сучасної інформатики (5). 2017. С. 21-23.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1513-
dc.description.abstractПерехід до інформаційного суспільства ставить перед країною завдання сформувати нових спеціалістів, які володіють відповідними компетентностями, серед яких чільне місце посідають компетентності комп’ютерного спрямування. Суспільство потребує, в тому числі, і спеціалістів у сфері програмування. Вирішувати це завдання потрібно вже починаючи зі школи. Певні зрушення в цьому напрямку вже є. В шкільній програмі з інформатики для 5-9 класів складова частка тем, пов’язаних з основами алгоритмізації і програмування значно зросла. Але, як відомо, шкільна програма орієнтована на середнього учня. В той же час існує об’єктивна потреба у високоякісних програмістах, відбір кандидатів і підготовка яких повинна розпочинатись вже у шкільні роки. І сприятимуть цьому якраз шкільні олімпіади з інформатики, які, по суті, є олімпіадами з програмування.en_US
dc.publisherАктуальні питання сучасної інформатикиen_US
dc.subjectсистеми підготовки до олімпіадen_US
dc.subjectінформатикаen_US
dc.titleОгляд систем підготовки до олімпіад з інформатики в деяких країнахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.