Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1486
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвійчук, Людмила Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Горошко, Юрій Васильович | - |
dc.contributor.author | Цибко, Ганна Юхимівна | - |
dc.contributor.author | Вінниченко, Євгеній Федорович | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T15:06:52Z | - |
dc.date.available | 2020-03-30T15:06:52Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Матвійчук Л. А., Горошко Ю. В., Цибко Г. Ю., Вінниченко Є. Ф Застосування тестових систем для здійснення оцінювання майбутніх викладачів. Інформаційні технології в освіті. 2018. № 37. С. 90-98. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1486 | - |
dc.description.abstract | Моніторинг навчальної діяльності студентів є важливою складовою навчального процесу у закладі вищої освіти. Одним із засобів модернізації контролю й аналізу результатів навчання є комп'ютеризовані системи тестування. Застосування тестування набуло широкого розповсюдження в різних сферах людської діяльності. Впровадженню тестування у заклади української освіти сприяє інтеграція України в європейський освітній простір. Серед переваг застосування комп`ютерних тестів для оцінювання навчальних досягнень студентів є підвищення рівня об`єктивності оцінки, можливість здійснення глибокого аналізу результатів за наявними кількісними показниками, можливість проведення масового оцінювання зі значною економією часу на перевірку результатів. Утім тести в навчальному процесі застосовуються не лише як засіб вимірювання, а й як засіб досягнення різних педагогічних цілей. Вони сприяють виявленню прогалин у засвоєнні навчального матеріалу та спонукають до навчання, таким чином сприяючи формуванню у студентів необхідних компетентностей. Періодичне використання тестів дозволяє сформувати зворотній зв'язок викладача і студентів для ефективної корекції процесу навчання. Методологією організації дослідження стала авторська методика. Під час експерименту застосовано анкетування (до та після експерименту), тестування (до та після експерименту). У публікації аргументується запропонований варіант побудови комп’ютерної тестової системи. Покроковий алгоритм дає змогу всім бажаючим створити власну систему тестових завдань. При формуванні завдань використано таксономію Блума, на основі якої розроблено три рівні складності тестових питань. Здійснено аналіз наявних авторських тестових систем, результати якого використано при створенні авторської системи. Тестову систему апробовано у вищих навчальних закладах і схвалено викладачами та студентами. Визначено рівні засвоєння навчального матеріалу. Результати дослідження рівня корисності тестів та готовності до їх використання у навчальному процесі дозволили врахувати побажання та недоліки у створенні тестової системи. | en_US |
dc.publisher | Інформаційні технології в освіті | en_US |
dc.subject | тести | en_US |
dc.subject | тестова система | en_US |
dc.subject | вимірювання | en_US |
dc.subject | майбутні викладачі | en_US |
dc.subject | навчальний процес | en_US |
dc.title | Застосування тестових систем для здійснення оцінювання майбутніх викладачів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Застосування тестових систем для здійснення оцінювання майбутніх викладачів.pdf | 345.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.