Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1478
Назва: | Особливості оволодіння та використання методики дослідження практичного інтелекту учнів майбутнім вчителем трудового навчання |
Автори: | Видра, Олександр Григорович Тарасенко, М. Л. |
Ключові слова: | практичний інтелект технічна обдарованість стимульний матеріал майбутній вчитель трудового навчання |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Видра О. Г., Тарасенко М. А. Особливості оволодіння та використання методики дослідження практичного інтелекту учнів майбутнім вчителем трудового навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. Чернігів: ЧДПУ, 2007. Вип. 45. С. 116 – 119. |
Короткий огляд (реферат): | Викладено і проаналізовано результати оволодіння та використання методики дослідження практичного інтелекту особистості майбутніми вчителями трудового навчання ІІ та ІV років навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1478 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості оволодіння та використання методики дослідження практичного інтелекту учнів майбутнім вчителем трудового навчання.pdf | 810.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.