Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1478
Назва: Особливості оволодіння та використання методики дослідження практичного інтелекту учнів майбутнім вчителем трудового навчання
Автори: Видра, Олександр Григорович
Тарасенко, М. Л.
Ключові слова: практичний інтелект
технічна обдарованість
стимульний матеріал
майбутній вчитель трудового навчання
Дата публікації: 2007
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Видра О. Г., Тарасенко М. А. Особливості оволодіння та використання методики дослідження практичного інтелекту учнів майбутнім вчителем трудового навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. Чернігів: ЧДПУ, 2007. Вип. 45. С. 116 – 119.
Короткий огляд (реферат): Викладено і проаналізовано результати оволодіння та використання методики дослідження практичного інтелекту особистості майбутніми вчителями трудового навчання ІІ та ІV років навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1478
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.